Service
Som en førende bådproducent erkender vi, at en stor del af vores succes bygger på kundetilfredshed.
Tag dig venligst tid til at gennemgå disse forskellige sider og lær mere om den service, vi er stolte af at yde til din Uttern-båd.
Tag dig venligst tid til at gennemgå disse forskellige sider og lær mere om den service, vi er stolte af at yde til din Uttern-båd.
Garantipolitik
Vores mission er at producere høj kvalitet, omkostningseffektive både ved hjælp af superior personale, kvalitetsmaterialer og avanceret fremstillingsudstyr og faciliteter. Da dette gør os sikre på kvaliteten af vores både, tilbyder Uttern en to (2) års garanti fra datoen, hvor produktet først blev solgt. Derudover garanterer vi skroget for et ekstra år mod strukturel fejl, som er forårsaget af en fejl i fabriksmaterialer eller håndværk.
For at igangsætte et garantikrav er det købers ansvar at kontakte en autoriseret forhandler straks efter opdagelsen af enhver defekt, beskrive problemets art og give et skrogserienummer, salgsdato og navnet på den sælgende forhandler. Den autoriserede forhandler vil underrette Uttern, der alene er ansvarlig for at bestemme og skriftligt godkende de rettende handlinger.


Service & Dokumentation
Uttern har et stort netværk med autoriserede forhandlere spredt over hele regionen. Vores dokumentation og service support opfylder de højeste standarder.
At få din båd korrekt serviceret vil bestemt påvirke produktets levetid. Det vil også garantere dig ro i sindet, når du er ude på dine bådture. For at vedligeholde din båd i en optimal driftstilstand er det vigtigt, at du får din Uttern regelmæssigt serviceret af en autoriseret servicetekniker. Du kan finde navn, adresse og telefonnummer på din nærmeste forhandler ved at tjekke Forhandlernetværket.
Uttern tilbyder dig et bredt udvalg af dokumenter, som du kan få gratis i vores Download Center.